söndag 25 augusti 2013

Min Lägenhet/ Rum

Äntligen börjar mitt hem arta sig. Det har verkligen inte varit lätt att få ihop färgerna här i rummet. Lägenheten är målad i en gultonad vit färg med en fondvägg i ljus/baby lila färg. En del av möblerna ingår i hyran liksom den knallröda soffan och de grön-guldiga gardinerna som ni kan se på bilderna nedan. Denna röda soffa och den ljuslila fondväggen har verkligen varit en utmaning men efter några dagars jobb känns det ändå helt okej. Jag fick inte med allt hem från IKEA idag så det blir nog ett till besök snart igen. 

Före...




Efter



 


 Min lilla "hall" med en liten stol som jag kan sitta på när jag sätter på mig skorna ^^

Vad tycks? Jag ska även köpa hem ett IKEA LACK bord och en golvlampa eller bordslampa som jag kan tända istället för att taklampan på (den är inte så mysig). Klicka här för att se Mitt Badrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar