söndag 25 augusti 2013

IKEA i Taiwan

Igår åkte jag och några vänner till IKEA för att handla lite. Min koreanska vän har också precis flyttat till Taipei för att studera mandarin så vi båda har haft sällskap av varandra vid lägenhetsletandet. Jag hittade tyvärr inte allt jag ville ha så idag ska jag åka till en annan IKEA som ligger lite längre ut från stan. Förmodligen blir det en måltid köttbullar till =9.

Det var galet mycket folk på metrostationerna igår.

IKEA mitt i Taipei, beläget under ett köpcenter.

Det var även väldigt mycket folk på IKEA och trötta kunder som satt på de flesta sittbara möblerna.

Självklart tog vi oss en måltid köttbullar med mos (det fanns inte kokt potatis).
 Det smakade faktiskt nästan lika gott som i Sverige. ^^

IKEA ligger bara några meter från Taipei Arena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar